Ulubione projekty
Twoja lista jest pusta
Dodano projekt
Usunięto projekt
Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG - budowlane roadshow z wizją

Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG to ogólnopolska akcja, która ma na celu propagowanie wiedzy na temat zagadnień związanych z budową domu poprzez porady eksperckie i możliwość praktycznego poznania technologii budowlanych. Integralny element akcji stanowią również profesjonalne szkolenia dla ekip wykonawczych. Kampania informacyjna dotycząca akcji odbywa się wielowymiarowo, zarówno na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym – w prasie, internecie oraz newsletterach partnerskich.
Roadshow Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG w ciągu niecałego miesiąca przemierzy ponad 3.200 km i zawita do Warszawy, Torunia, Łodzi, Kielc, Krakowa, Katowic, Opola, Wrocławia, Poznania, Szczecina, Gdańska i Olsztyna. Rozpocznie się 8 kwietnia w Warszawie podczas Targów MUREXPO na Torwarze.

Centralnym punktem Miasteczka będzie specjalnie zaprojektowana ciężarówka – Promo Truck. Wokół niej powstanie Strefa Edukacji dla odwiedzających, którzy będą mogli odbyć bezpłatne konsultacje z ekspertami od budowy domu oraz Strefa Szkoleń dla firm wykonawczych.
Strategia marketingowa obejmuje zakres działań w ramach ATL i BTL m.in. reklamę w prasie branżowej i regionalnej, przygotowanie i dystrybucję ulotek oraz plakatów, zaproszenia dedykowane dla szkół budowlanych czy regionalnych urzędów pracy. Jednak kluczową rolę w komunikacji odgrywa Internet – to właśnie tutaj prowadzona jest kampania informacyjna dotycząca akcji. Na specjalnie utworzonej stronie www.akademiamurowania.pl dostępny jest cały szereg materiałów multimedialnych (m.in. filmy czy też wirtualny plan Miasteczka) oraz edukacyjnych dotyczących akcji i budowy domu.
Komunikacja PR-owa rozpoczęła się od konferencji prasowej, na której zaprezentowana została koncepcja i terminy roadshow. Informacje prasowe mają charakter zindywidualizowany – dostosowane są do rodzaju i zasięgu medium. W ramach akcji zaplanowane są również liczne konkursy.

Komunikacja związana z Miasteczkiem Akademia Murowania SILKA YTONG przeprowadzana jest spójnie, wielopłaszczyznowo i z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi przekazu. Akcja marek SILKA i YTONG wyróżnia się w branży budowlanej zarówno zasięgiem, jak i przesłaniem. Podczas roadshow promowane są nie produkty (materiały budowlane) lecz edukacja inwestorów i wykonawców oraz wiedza ekspercka specjalistów.
– Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG to świetna okazja dla inwestorów indywidualnych, aby skorzystać z wiedzy specjalistów i poznać odpowiedzi na pytania dotyczące budowy domu. Wykonawców zachęcamy do udziału w bezpłatnych szkoleniach zawodowych – mówi Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu Xella Polska. – Zależy nam, aby nasza akcja była nie tylko na najwyższym poziomie merytorycznym, ale również wizualnym. Roadshow Miasteczko Akademia Murowania to także wyzwanie komunikacyjne, które pozytywnie wpłynie na wizerunek marek SILKA i YTONG – przekonuje Monika Mychlewicz.
Poprzez swój bezpośredni i ogólnodostępny charakter akcja ma na celu wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów indywidualnych. Miasteczko będą mogły odwiedzić całe rodziny – dla dzieci zostały zaplanowane specjalne atrakcje.
Trasa
Terminy roadshow Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG w poszczególnych miastach:
8-10.04 – Warszawa, Targi MUREXPO, Torwar
11-12.04 – Toruń, Centrum Handlowe Kometa
13-14.04 – Łódź, Centrum Handlowe Port IKEA
15-16.04 – Kielce, Targi Dom 2011, Targi Kielce
17-18.04 – Kraków, Park Handlowy Zakopianka
19-20.04 – Katowice, Centrum Handlowe 3 Stawy
21-22.04 – Opole, Centrum Handlowe Karolinka
26-27.04 – Wrocław, Bielany Park Handlowy
28-29.04 – Poznań, Centrum Handlowe Franowo
4-5.05 – Szczecin, Centrum Handlowe GRYF
6-7.05 – Gdańsk, Park Handlowy Matarnia
8-9.05 – Olsztyn, Centrum Handlowe Real
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat imprez i lokalizacjach w poszczególnych miastach oraz na bieżąco śledzić trasę ciężarówki zapraszamy do odwiedzin strony: www.akademiamurowania.pl.
Nad logistyką i przygotowaniem ciężarówki czuwa firma Maann 66 Promocja i Reklama. Firmę Xella w działaniach medialnych wspomaga agencja PR Omega Communication.
Zapraszamy do obejrzenia filmików o Miasteczku:
http://www.youtube.com/watch?v=0cMkjJ4FAuQ
http://www.youtube.com/watch?v=NyuJaQjfAqw
/źródło: Xella/