Ulubione projekty
Twoja lista jest pusta
Dodano projekt
Usunięto projekt
Wszystko można przekształcić. Jak produkty i rozwiązania GRUPY SAINT-GOBAIN tworzą zrównoważone budownictwo?
Stawiając czoła wyzwaniom związanym z przyszłością naszej planety, Saint-Gobain angażuje się w transformację branży budowlanej i przekształcanie miast na rzecz lepszej przyszłości. Stosując technologicznie zaawansowane procesy produkcyjne - mniej energochłonne i zasilane z recyklingu, Grupa zapewnia innowacyjne rozwiązania odpowiadające na przyszłe wyzwania środowiskowe oraz zmniejsza ślad węglowy generowany przez budynki nowe i te poddawane renowacji. Wizja Saint-Gobain opiera się nie tylko na lekkim i zrównoważonym budownictwie, ale jest również wyrazem zaangażowania w komfort codziennego życia każdego człowieka. "Wszystko można przekształcić" - to przesłanie płynące z najnowszej kampanii "Nowy Świat", w której transformacja sektora budowlanego ilustrowana jest poprzez przekształcanie budynków jednego z miast na świecie. Przyszłość została przedstawiona z perspektywy młodzieży, bowiem któż lepiej niż młodzi ludzie może uosabiać optymizm i potrzebę transformacji?
Nowy Świat. W obrębie naszych miast można zmienić wszystko.
Saint-Gobain ogłasza nową globalną kampanię pod hasłem "Nowy Świat" (New World), która ma na celu ugruntowanie wizji Grupy jako światowego lidera w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa. Kampania ta, realizowana we współpracy z Publicis Conseil i za pośrednictwem Publicis Média Connect, opiera się na koncepcji "Wszystko można przekształcić" i pokazuje, w jaki sposób materiały oraz rozwiązania Saint-Gobain zmieniają sektor budowlany, czyniąc go bardziej zrównoważonym, zasobooszczędnym i innowacyjnym, jednocześnie generującym niższe emisje dwutlenku węgla.
MIASTA PRZYSZŁOŚCI
Przewidując to jak będziemy żyć w przyszłości w obliczu zmian klimatycznych i zużywających się zasobów naturalnych, musimy zacząć o tym myśleć i działać już dziś. Im szybciej zareagujemy i im więcej z nas dołączy do przekształcania naszych miast, tym sprawniej będziemy w stanie zdecydować jaką stworzymy przyszłość dla nas i przyszłych pokoleń. Edukacja i pozytywna zmiana to główne cele, którymi się kierowaliśmy tworząc projekt Polskie Miasta Przyszłości 2050.
Do udziału w nim zaprosiliśmy ekspertów ze świata architektury, nauki i biznesu, aby wypracować wspólne rozwiązania i stworzyć możliwe scenariusze dla naszych polskich miast. Wyniki tych prac zamknęliśmy w raporcie. Poza foresightową projekcją rzeczywistości, umieściliśmy w nim ranking polskich miast, które zostały poddane ocenie m in. pod względem jakości transportu, infrastruktury, edukacji, czy mieszkalnictwa. Zapraszamy do zapoznania się z raportem i cyklem rozmów z ekspertami na naszym kanale YouTube.
Więcej o kampanii New World znajduje się na stronie: https://www.saint-gobain.com/en/construction-to-last
Zobacz również:
-
Czysta elewacja na lata - system ociepleń ETICS
Najpowszechniej stosowaną metodą ocieplania ścian zewnętrznych polskich budynków jest metoda ETICS, znana też jako lekka mokra. Inżynierowie WEBER i ISOVER opracowali wspólne rozwiązanie w tym zakresie, zapewniające [...]
-
Dwie statuetki TopBuilder 2022 dla marek RIGIPS, ISOVER, WEBER
Kapituła konkursu TopBuilder, organizowanego przez magazyn Builder, nagrodziła statuetkami płyty gipsowo-kartonowe RIGIPS 4PRO Fire+ typ DF oraz system ociepleń ETICS weber.therm WM, który jest wspólnym rozwiązaniem [...]