Ulubione projekty
Twoja lista jest pusta
Dodano projekt
Usunięto projekt
Jesienna kampania PURMO

"100%-owe grzejniki płytowe"! - pod takim hasłem we wrześniu ruszy ogólnopolska kampania promocyjna PURMO - marki należącej do Rettig Heating - wiodącej firmy na rynku europejskim w produkcji grzejników płytowych.
Działania mają charakter informacyjny, a ich celem jest wzmocnienie wizerunku i pozycji marki Purmo, a także rozpropagowanie nowej filozofii firmy - "The Warm Society". O ile "The Warm Society" oparte jest na czterech filarach - Inspiracja, Produkty, Jakość oraz Ludzie, to nowa kampania będzie dotyczyła wartości z nimi związanych, takich jak różnorodność czy dostępność.
Firma w 100%-ach angażuje się w to, aby codziennie dostarczać 25 000 grzejników płytowych do klientów w niemal 50 krajach. Jest w 100% pewna, że na swoje produkty może udzielić 10-letniej gwarancji - co jest motywem przewodnim w kampanii reklamowej.

W 2007 roku wprowadziliśmy na rynek nową strategię marketingu oraz sprzedaży, jak również wyjątkową koncepcje komunikacyjną - "The Warm Society". W ramach strategii marki będziemy skupiać nasze działania na dalszym usprawnianiu współpracy z instalatorami oraz użytkownikami końcowymi w całej Europie. W naszej komunikacji, pragniemy zwrócić uwagę na to, że grzejnik to coś więcej niż jedynie urządzenie - mówi Emilia Dudek, Marketing Manager firmy Rettig Heating.
Dążymy do stałego utrzymywania wiodącej pozycji na Europejskim rynku, zajmując pierwsze miejsce w rankingach produktów wybieranych przez instalatorów oraz użytkowników końcowych. Potrafimy połączyć inspirację z bogatą ofertą produktów, najwyższą jakością procesów i materiałów oraz doświadczeniem i know-how posiadanym przez naszych pracowników. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby stworzyć trwałą relację z klientem, dzięki której uzyskamy przewagę nad konkurencją - dodaje Emilia Dudek.
Wstępem do przeprowadzenia kampanii promocyjnej była akcja komunikacyjna skierowana zarówno do dystrybutorów Purmo jak i dystrybutorów innych marek. Zostały im przesłane informacje na temat planowej akcji wraz z broszurą pt. "100%-owy grzejnik płytowy". To jednak nie koniec. We wrześniu 12 000 instalatorów, znajdujących się w naszej bazie danych, otrzyma przesyłkę z nową mini - broszurą Purmo i ankietą. Po jej wypełnieniu i odesłaniu do Biura Handlowego Purmo w Warszawie, instalatorzy, którzy odpowiedzą prawidłowo na zadane pytania, wezmą udział w losowaniu 5 kompletów systemów nawigacyjnych - uzupełnia Emilia Dudek.
Kampania będzie prowadzona w prasie i Internecie. W okresie od września do listopada 2007 roku, obejmie czołowe magazyny branżowe tj.: "Polski Instalator", "Magazyn Instalatora" oraz miesięczniki skierowane do ostatecznych klientów: "Murator" i "Ładny Dom". W Internecie będzie emitowana na portalach budowlanych i ekonomicznych m.in. w "Rzeczpospolitej', "Budujemy Dom", "CNB"' czy "Forum Budowlanym". Wsparciem akcji będą również plakaty w punktach sprzedaży oraz inserty w Polskim Instalatorze" i "Magazynie Instalatora".
Jesteśmy przekonani, że nasze działania przyniosą zamierzony efekt: marka Purmo umocni jeszcze bardziej swoją wysoką pozycję na rynku, a nasi klienci będą pewni, że dokonali najlepszego wyboru kupując nasze produkty - podsumowuje Marketing Manager.
Autorem kreacji kampanii jest duńska agencja Kunde & CO.
Tekst i zdjęcia:
Rettig Heating