Ulubione projekty
Twoja lista jest pusta
Dodano projekt
Usunięto projekt
Jak dbać o urządzenie grzewcze?
Kontrola urządzeń gazowych polega na sprawdzeniu ich stanu technicznego i ocenie przydatności do dalszej bezpiecznej eksploatacji. Podczas przeglądu zostają oczyszczone palniki filtry zapłony oraz sprawdzona szczelność i prawidłowość działania całej instalacji grzewczej.
Dlatego czynnikiem który należy uwzględnić decydując się na zakup kotła konkretnej marki jest dostęp do serwisu. Mimo iż najnowsze urządzenia psują się relatywnie rzadko to nieprzewidziana awaria zawsze może się zdarzyć. A wtedy łatwość dotarcia do serwisanta oraz sprawność jego działania i dostęp do części zamiennych nabierają szczególnego znaczenia.
Junkers zapewnienie wysoki poziomu usług związanych z serwisem gwarancyjnym pogwarancyjnym i konserwacją. Jest możliwe dzięki odpowiednio rozwiniętej sieci serwisu technicznego. W skład tej sieci wchodzą:
- Wzorcowe Centrum Serwisowe w Warszawie
- 15 Regionalnych Centrów Serwisowych zlokalizowanych w pozostałych miastach wojewódzkich
- 265 autoryzowanych serwisów
Główną zasadą działania serwisu jest komfort i bezpieczeństwo użytkownika. Specjalny numer zgłoszeniowy do serwisu 0801 300 810 pozwala połączyć się z dowolnego miejsca w Polsce bezpośrednio z najbliższym Centrum Serwisowym. Tego typu rozwiązanie Junkers wprowadził w naszym kraju jako pierwszy. Standardowo czas usunięcia usterki nie przekracza 24 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia a właściwie zorganizowana sieć serwisu sprawia że czas dojazdu do klienta nie przekracza 1 godziny. W przypadku poważniejszych usterek które wymagają przewiezienia kotła do stanowiska badawczego w Centrum Serwisowym na czas naprawy Junkers oferuje urządzenie zastępcze. Jest to szczególnie istotne zimą gdy zbyt długa przerwa w działaniu urządzenia grzewczego grozi zamarznięciem a co za tym idzie zniszczeniem całej instalacji.
By ułatwić użytkownikom odpowiednią konserwację kotła od 2003 roku Junkers wprowadził dodatkową unikalną usługę - umowę serwisową. Wykupienie jednego z trzech pakietów umowy serwisowej (Standard Premium lub Premium Plus) oznacza przejęcie przez autoryzowanych serwisantów Junkersa opieki nad urządzeniem po okresie gwarancyjnym. Użytkownik który zdecyduje się na podpisanie umowy serwisowej z Junkersem nie musi pamiętać o koniecznych przeglądach. Obowiązek pamiętania o właściwych terminach konserwacji zostaje przeniesiony z użytkownika na firmę.
Bosch Polska