Ulubione projekty

Twoja lista jest pusta

Dodano projekt

Usunięto projekt

Jak dbać o urządzenie grzewcze?

Każde urządzenie grzewcze tak jak samochód wymaga stałej konserwacji. Co sezon trzeba sprawdzić i oczyścić szereg jego elementów takich jak np. palniki wymienniki ciepła filtry. Junkers zapewnia usługi związane z serwisem gwarancyjnym pogwarancyjnym i konserwacją.
Zgodnie z artykułem 62 ustawy Prawo Budowlane obiekty budowlane powinny być poddawane okresowej kontroli przynajmniej raz w roku. Dotyczy to także kotłów grzewczych które podczas standardowej pracy narażone są na duże zużycie eksploatacyjne. Systematyczna konserwacja gwarantuje brak usterek wynikających ze zużycia poszczególnych części a także minimalizuje ryzyko wystąpienia niespodziewanych awarii i wszystkich wiążących się z nimi konsekwencji. Poza tym oznacza mniejsze koszty eksploatacji (mniejsze zużycie gazu i wody) wyższy komfort obsługi i większe bezpieczeństwo. Trzeba również zaznaczyć że koszty konserwacji kotłów są niższe niż koszty naprawy po wystąpieniu usterki. Sprawnie działający kocioł oznacza też zmniejszenie emisji szkodliwych dla środowiska tlenków azotu zawartych w spalinach.

Kontrola urządzeń gazowych polega na sprawdzeniu ich stanu technicznego i ocenie przydatności do dalszej bezpiecznej eksploatacji. Podczas przeglądu zostają oczyszczone palniki filtry zapłony oraz sprawdzona szczelność i prawidłowość działania całej instalacji grzewczej.

Dlatego czynnikiem który należy uwzględnić decydując się na zakup kotła konkretnej marki jest dostęp do serwisu. Mimo iż najnowsze urządzenia psują się relatywnie rzadko to nieprzewidziana awaria zawsze może się zdarzyć. A wtedy łatwość dotarcia do serwisanta oraz sprawność jego działania i dostęp do części zamiennych nabierają szczególnego znaczenia.

Junkers zapewnienie wysoki poziomu usług związanych z serwisem gwarancyjnym pogwarancyjnym i konserwacją. Jest możliwe dzięki odpowiednio rozwiniętej sieci serwisu technicznego. W skład tej sieci wchodzą:

  • Wzorcowe Centrum Serwisowe w Warszawie
  • 15 Regionalnych Centrów Serwisowych zlokalizowanych w pozostałych miastach wojewódzkich
  • 265 autoryzowanych serwisów

Główną zasadą działania serwisu jest komfort i bezpieczeństwo użytkownika. Specjalny numer zgłoszeniowy do serwisu 0801 300 810 pozwala połączyć się z dowolnego miejsca w Polsce bezpośrednio z najbliższym Centrum Serwisowym. Tego typu rozwiązanie Junkers wprowadził w naszym kraju jako pierwszy. Standardowo czas usunięcia usterki nie przekracza 24 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia a właściwie zorganizowana sieć serwisu sprawia że czas dojazdu do klienta nie przekracza 1 godziny. W przypadku poważniejszych usterek które wymagają przewiezienia kotła do stanowiska badawczego w Centrum Serwisowym na czas naprawy Junkers oferuje urządzenie zastępcze. Jest to szczególnie istotne zimą gdy zbyt długa przerwa w działaniu urządzenia grzewczego grozi zamarznięciem a co za tym idzie zniszczeniem całej instalacji.

By ułatwić użytkownikom odpowiednią konserwację kotła od 2003 roku Junkers wprowadził dodatkową unikalną usługę - umowę serwisową. Wykupienie jednego z trzech pakietów umowy serwisowej (Standard Premium lub Premium Plus) oznacza przejęcie przez autoryzowanych serwisantów Junkersa opieki nad urządzeniem po okresie gwarancyjnym. Użytkownik który zdecyduje się na podpisanie umowy serwisowej z Junkersem nie musi pamiętać o koniecznych przeglądach. Obowiązek pamiętania o właściwych terminach konserwacji zostaje przeniesiony z użytkownika na firmę.

Bosch Polska

Bezpłatna pomoc architekta

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą.

Zamawiając usługi forum i dzienników budowy, przyjmujesz do wiadomości i wyrażasz zgodę na świadczenie tych usług i przetwarzanie przez Usługodawcę, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J., jako Administratora danych, podanych w formularzu danych osobowych, na zasadach wskazanych w Regulaminie i Polityce Prywatności serwisu ARCHIPELAG.pl.

Jeśli chcesz także otrzymywać bonusy i informacje dotyczące akcji promocyjnych naszych i naszych Partnerów, wyraź zgodę dodatkową i zaznacz odpowiednie pole. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J. z siedzibą: ul. M. Smoluchowskiego 56/3, 50-372 Wrocław, nr KRS 0000123673, NIP: 897-16-05-744, REGON: 931987209:

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy Cię, że (przeczytaj klauzulę informacyjną):

czytaj całość ›
Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe do wypełnienia