Ulubione projekty

Twoja lista jest pusta

Dodano projekt

Usunięto projekt

FAKRO laureatem Marki dla Polski

Firma FAKRO została laureatem Marki dla Polski. Pomysłodawcą akcji jest magazyn Brief, który dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski wyróżnił marki tworzące wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie – w trzech kategoriach: marka firmy; ludzie, którzy są marką Polski oraz miejsca, które są kojarzone z Polską. Z tej okazji 2 października 2014, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club przy ulicy Złotej 59 w Warszawie, odbyła się uroczysta gala, podczas której laureatom zostały rozdane wyróżnienia.

Wśród wyróżnionych firm znalazło się FAKRO - wicelider światowego rynku okien dachowych. Firma posiada własny ośrodek badawczo-rozwojowy i ma na swoim koncie ponad 100 zgłoszeń patentowych. Wiele konstrukcyjnych rozwiązań FAKRO wytycza nowe kierunki rozwoju dla branży okien dachowych na świecie. W skład Grupy FAKRO, zatrudniającej ponad 3300 osób, wchodzi 12 spółek produkcyjnych oraz 16 dystrybucyjnych, zlokalizowanych w Europie, Azji i Ameryce. Produkty firmy FAKRO można znaleźć w ponad 50-ciu krajach na całym świecie. FAKRO znalazło się w towarzystwie następujących marek: 4F, Asseco Poland, Atlas, CD PROJEKT, DICE+, Dr Irena Eris, GPW, Hortex, Inglot Cosmetics, KGHM, Lotos, LOTTO, Oknoplast, PESA, PKO, Platige Image, PLL LOT, PZU, Reserved, Solaris, Verva, Wyborowa, X-TB, Żubrówka.

Jak podkreśla redakcja magazynu Brief, wyróżnione firmy rozsławiają Polskę za granicą, pokazując, że warto chwalić się tym, że jesteśmy z Polski. Marki te niosą za sobą potencjał wzmacniania wizji naszego kraju, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców – potencjalnych turystów czy inwestorów. Wręczenie wyróżnień poprzedziła debata „Jak skutecznie budować wizerunek Polski”. Podczas dyskusji szukano odpowiedzi na pytania co najtrwalej buduje silny wizerunek kraju, co jest najbardziej skuteczne w takich działaniach – kampanie czy tworzenie i promowanie konkretnych marek oraz kto powinien się zajmować budowaniem wizerunku naszego państwa.

–To dla nas bardzo cenne wyróżnienie. Zwłaszcza, że założona przez prezesa FAKRO, Ryszarda Florka, Fundacja Pomyśl o Przyszłości stawia sobie za cel zaangażowanie wszystkich obywateli w rozwój gospodarczy Polski – tak wyróżnienie komentuje obecny podczas gali wręczenia nagród Janusz Komurkiewicz, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu firmy FAKRO. Przygotowane w oparciu o dane statystyczne i doświadczenia firmy FAKRO opracowanie, „Wspólnie budujmy naszą zamożność, czyli dlaczego w Polsce zarabiamy 4 razy mniej, niż w bogatych krajach Europy Zachodniej i przestaliśmy się do nich zbliżać” znaleźć można na stronie internetowej fundacji: www.pomysloprzyszlosci.org.

(źródło: FAKRO)

Bezpłatna pomoc architekta

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą.

Zamawiając usługi forum i dzienników budowy, przyjmujesz do wiadomości i wyrażasz zgodę na świadczenie tych usług i przetwarzanie przez Usługodawcę, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J., jako Administratora danych, podanych w formularzu danych osobowych, na zasadach wskazanych w Regulaminie i Polityce Prywatności serwisu ARCHIPELAG.pl.

Jeśli chcesz także otrzymywać bonusy i informacje dotyczące akcji promocyjnych naszych i naszych Partnerów, wyraź zgodę dodatkową i zaznacz odpowiednie pole. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J. z siedzibą: ul. M. Smoluchowskiego 56/3, 50-372 Wrocław, nr KRS 0000123673, NIP: 897-16-05-744, REGON: 931987209:

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy Cię, że (przeczytaj klauzulę informacyjną):

czytaj całość ›
Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe do wypełnienia