Ulubione projekty
Twoja lista jest pusta
Dodano projekt
Usunięto projekt
FAKRO laureatem Marki dla Polski
Firma FAKRO została laureatem Marki dla Polski. Pomysłodawcą akcji jest magazyn Brief, który dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski wyróżnił marki tworzące wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie – w trzech kategoriach: marka firmy; ludzie, którzy są marką Polski oraz miejsca, które są kojarzone z Polską. Z tej okazji 2 października 2014, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club przy ulicy Złotej 59 w Warszawie, odbyła się uroczysta gala, podczas której laureatom zostały rozdane wyróżnienia.

Wśród wyróżnionych firm znalazło się FAKRO - wicelider
światowego rynku okien dachowych. Firma posiada własny ośrodek
badawczo-rozwojowy i ma na swoim koncie ponad 100 zgłoszeń patentowych.
Wiele konstrukcyjnych rozwiązań FAKRO wytycza nowe kierunki rozwoju dla
branży okien dachowych na świecie. W skład Grupy FAKRO, zatrudniającej
ponad 3300 osób, wchodzi 12 spółek produkcyjnych oraz 16
dystrybucyjnych, zlokalizowanych w Europie, Azji i Ameryce. Produkty
firmy FAKRO można znaleźć w ponad 50-ciu krajach na całym świecie. FAKRO znalazło się w towarzystwie następujących marek: 4F, Asseco
Poland, Atlas, CD PROJEKT, DICE+, Dr Irena Eris, GPW, Hortex, Inglot
Cosmetics, KGHM, Lotos, LOTTO, Oknoplast, PESA, PKO, Platige Image, PLL
LOT, PZU, Reserved, Solaris, Verva, Wyborowa, X-TB, Żubrówka.
Jak podkreśla redakcja magazynu Brief, wyróżnione firmy rozsławiają
Polskę za granicą, pokazując, że warto chwalić się tym, że jesteśmy z
Polski. Marki te niosą za sobą potencjał wzmacniania wizji naszego
kraju, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców – potencjalnych
turystów czy inwestorów. Wręczenie wyróżnień poprzedziła debata „Jak
skutecznie budować wizerunek Polski”. Podczas dyskusji szukano
odpowiedzi na pytania co najtrwalej buduje silny wizerunek kraju, co
jest najbardziej skuteczne w takich działaniach – kampanie czy tworzenie
i promowanie konkretnych marek oraz kto powinien się zajmować
budowaniem wizerunku naszego państwa.
–To dla nas bardzo cenne wyróżnienie. Zwłaszcza, że założona przez
prezesa FAKRO, Ryszarda Florka, Fundacja Pomyśl o Przyszłości stawia
sobie za cel zaangażowanie wszystkich obywateli w rozwój gospodarczy
Polski – tak wyróżnienie komentuje obecny podczas gali wręczenia nagród
Janusz Komurkiewicz, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu firmy FAKRO.
Przygotowane w oparciu o dane statystyczne i doświadczenia firmy FAKRO
opracowanie, „Wspólnie budujmy naszą zamożność, czyli dlaczego w Polsce
zarabiamy 4 razy mniej, niż w bogatych krajach Europy Zachodniej i
przestaliśmy się do nich zbliżać” znaleźć można na stronie internetowej
fundacji: www.pomysloprzyszlosci.org.
(źródło: FAKRO)