Ulubione projekty

Twoja lista jest pusta

Dodano projekt

Usunięto projekt

VIP-owskie nagrody dla FAKRO

Firma FAKRO została laureatem piątej edycji Programu VIP Innowacyjna Stolarka 2012 w kategorii Najbardziej Rozpoznawalna Polska Marka. Ta prestiżowa nagroda to dowód na to, że sądecka firma która jest światowym wiceliderem w produkcji okien dachowych w ciągu zaledwie 20 lat zbudowała niezwykle silną markę, która zawojowała polskich konsumentów.

-Ta nagroda ma dla nas charakter szczególny – podkreśla Dyrektor Marketingu FAKRO Polska Janusz Komurkiewicz. - Nasza firma dowiodła, jak skutecznie można wypromować polską markę. Taki sukces mogłoby osiągnąć wiele polskich  przedsiębiorstw. Żeby jednak z powodzeniem mogły konkurować z zagranicznymi markami podobnie jak FAKRO, muszą przekształcić się w firmy globalne. Stanie się to możliwe tylko wtedy, kiedy narodowa marka będzie mocna we własnym kraju. Promocje Polski musimy zacząć od... Polski, ponieważ nadal wielu krajowych  konsumentów ciągle żyje w przekonaniu, że zagraniczne towary są lepsze.

Najbardziej  Rozpoznawalna Polska Marka to nie jedyne wyróżnienie jakim uhonorowano FAKRO. W kategorii Innowacyjne Okno Dachowe do Dachów Skośnych i Płaskich nagrody otrzymały okna dachowe FGH-V Galeria oraz FTT U8 Thermo. W sposób szczególny uhonorowano też Dyrektora Marketingu FAKRO Polska Janusza Komurkiewicza, który otrzymał prestiżowy tytuł Najlepszego Menadżera w uznaniu za wypromowanie jednej z najlepszych polskich marek.

- Ta nagroda jest dla mnie pewnym zaskoczeniem, bo przecież w Programie VIP nagrody przyznawane są produktom i firmom, rzadziej natomiast menadżerom.  Stąd też to wyróżnienie wywołało u mnie  wzruszenie i poczucie dumy - mówi Janusz Komurkiewicz. -  Stanowi ono ukoronowanie mojej dwudziestoletniej działalności zawodowej, którą rozpoczynałem niemal równocześnie z tworzeniem się FAKRO. Wtedy też powstawał w Polsce marketing, nie tylko branżowy. Wszystko trzeba było budować od podstaw. Myślę, że w FAKRO  zrobiliśmy to z sukcesem. Stworzyliśmy bardzo rozpoznawalna markę, przy moim znacznym udziale.

Uroczysta gala, podczas której ogłoszono wyniki piątej edycji konkursu odbyła się 25 maja w Warszawie w Hotelu Westin. By otrzymać statuetkę laureata programu należało przejść procedurę weryfikacyjną. Polegało to na wypełnieniu odpowiedniej dokumentacji, udostępnieniu stosownych badań oraz poddaniu się ocenie kapituły składającej się  z branżowych ekspertów, architektów oraz dziennikarzy prasy branżowej.

Pomysłodawcą programu jest konsumencki portal internetowy Infookno.pl .Twórcy programu promują innowacyjne firmy, które wprowadzają autorskie rozwiązania będące efektem badań i patentów.

(źródło: FAKRO)

Bezpłatna pomoc architekta

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą.

Zamawiając usługi forum i dzienników budowy, przyjmujesz do wiadomości i wyrażasz zgodę na świadczenie tych usług i przetwarzanie przez Usługodawcę, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J., jako Administratora danych, podanych w formularzu danych osobowych, na zasadach wskazanych w Regulaminie i Polityce Prywatności serwisu ARCHIPELAG.pl.

Jeśli chcesz także otrzymywać bonusy i informacje dotyczące akcji promocyjnych naszych i naszych Partnerów, wyraź zgodę dodatkową i zaznacz odpowiednie pole. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J. z siedzibą: ul. M. Smoluchowskiego 56/3, 50-372 Wrocław, nr KRS 0000123673, NIP: 897-16-05-744, REGON: 931987209:

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy Cię, że (przeczytaj klauzulę informacyjną):

czytaj całość ›
Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe do wypełnienia