Ulubione projekty
Twoja lista jest pusta
Dodano projekt
Usunięto projekt
Sztuka tworzenia – RIGIPS sponsorem Brave Kids 2016
Nie tylko kreowanie nowych rzeczy, ale także wykorzystywanie własnego potencjału na rzecz pomocy innym należy nazwać sztuką. Stwierdzenie to z powodzeniem można odnieść do marki RIGIPS, która wspiera tegoroczną edycję projektu Brave Kids 2016. Ekspert w dziedzinie systemów suchej zabudowy wnętrz stał się tym samym mecenasem sztuki tworzonej przez dzieci z całego świata.

Sztuką jest nie tylko dostarczanie rzeczy pięknych, ale i takich, które pozwalają podnosić komfort codziennego życia w domowym zaciszu, jak również podczas pracy. RIGIPS to renomowany producent płyt gipsowo-kartonowych, który działa na polskim rynku już od ponad 20 lat. Poza dostarczaniem solidnych, trwałych i bezpiecznych materiałów budowlanych zwraca uwagę także na środowisko, przestrzegając restrykcyjnych norm w kwestii produkcji. Tworzone z naturalnego gipsu materiały budowlane RIGIPS to także gwarancja nowoczesnego oraz przyjaznego dla zdrowia wykończenia wnętrz.
Od niedawna do działań realizowanych przez markę RIGIPS w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu dołączyła nowa inicjatywa, która umożliwia dzieciom z całego świata rozwijanie swoich artystycznych zainteresowań.
- Jako część grupy Saint-Gobain bardzo chętnie wspieramy inicjatywy zarówno charytatywne, jak i społeczne, w szczególności takie, które stawiają na rozwój i edukację – mówi Paweł Kocemba, dyrektor sprzedaży i marketingu marki RIGIPS – W związku z tym postanowiliśmy przeznaczyć część kwoty ze sprzedaży płyt gipsowo-kartonowych na wsparcie projektu – dodaje Paweł Kocemba.
Projekt Brave Kids daje najmłodszym miłośnikom sztuki szansę nie tylko na to, by realizować swoje pasje, ale również pozwala im poszerzać horyzonty oraz uczy tolerancji, za sprawą obecności dzieci z różnych kultur i grup etnicznych. Istotą całej inicjatywy są warsztaty, które pozwalają młodym adeptom sztuk pięknych wcielić się w rolę nauczycieli oraz samodzielnie przekazywać swoje umiejętności rówieśnikom. Podczas tegorocznej edycji realizowany będzie także projekt Brave Youth, umożliwiający dalsze rozwijanie artystycznych pasji młodzieży uczestniczącej w poprzednich edycjach.
- Każdego roku staramy się zaprosić jak najwięcej dzieci do udziału w projekcie. Większość z nich żyje w trudnych warunkach, a sztuka umożliwia im przełamywania barier, pomaga radzić sobie z trudną sytuacją życiową, wzmacnia poczucie własnej wartości. Wiele znaczy dla nas to, że nie tylko firmy i instytucje związane z działaniami artystycznymi, ale także duże przedsiębiorstwa z innych branż decydują się udzielić nam wsparcia. Dzięki postawie odpowiedzialności i zaangażowaniu firm, takich jak RIGIPS, nasza misja zatacza z roku na rok coraz szersze kręgi, co jeszcze skuteczniej pozwala nam urzeczywistniać marzenia młodych artystów ze wszystkich stron świata – mówi Aleksandra Ośko z warszawskiego biura Brave Kids oraz prezes Fundacji Świat na Wyciągnięcie Ręki.
Projekt Brave Kids trwa do 14.07.2016. Bieżące informacje można znaleźć na bravekids.eu i rigips.pl
Źródło: RIGIPS