Ulubione projekty

Twoja lista jest pusta

Dodano projekt

Usunięto projekt

ISOVER tworzą ludzie z pasją

Siła marki bierze się z pasji i doświadczenia ludzi, którzy ją tworzą – to przekaz, jaki ISOVER, lider rynku materiałów izolacyjnych, zamieścił w najnowszym filmie wizerunkowym skierowanym do swoich klientów, pracowników i partnerów w biznesie. Kluczowe wartości firmy zostały w spektakularny sposób ukazane poprzez pasje jej pracowników. 

Lider w branży materiałów izolacyjnych po raz kolejny sięgnął po niestandardowy sposób na promocję swojej marki. – Aby firma i marka mogła wzbić się ponad przeciętność, potrzebni są ludzie, którzy znaleźli i wciąż poszukują w życiu czegoś, co ich inspiruje i uskrzydla. ISOVER to profesjonaliści, którzy energię, kreatywność i pozytywne wibracje towarzyszące pasjom realizowanym w życiu prywatnym, przekładają na sukces marki. – mówi Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER. Odpowiedzialna za realizację filmu Agnieszka Hat – Kierownik Marki i Komunikacji dodaje: Stworzyliśmy film, który prezentuje nasz zespół, ale jednocześnie mówi o tym, czego gwarancją jest ISOVER. O tym, że wizja, odwaga, pracowitość, ambicja, perfekcja czy energia to nie są dla nas jedynie slogany, przekonują aktywności, którym jesteśmy wierni także poza firmą. Wszystko po to, aby pokazać zespół – największą siłę naszej marki – w najbardziej autentyczny sposób.

Głównymi bohaterami klipu jest 9 pracowników ukazanych w różnorodnych okolicznościach: inżynier produkcji – pasjonat fotografii, ekspert pokonujący kilometry w maratonach, specjalista ds. transportu – zapalona rowerzystka, doradczyni techniczna przemierzająca górskie szlaki, operator linii produkcyjnej, który z precyzją mistrza tworzy komiksy, kierownik sprzedaży uprawiający wspinaczkę skałkową, kierownik jakości trenująca w siłowni, finansista – kreujący wyśmienite potrawy czy marketingowiec na co dzień grający na gitarze w zespole rockowym.

To nie pierwsza inicjatywa ISOVER, w której do promocji firmy zaangażowano pracowników i wykorzystano nieszablonowy pomysł oraz efektywne narzędzie. Pod koniec 2015 roku do partnerów firmy trafił limitowany kalendarz – Kobiety ISOVER. Jego bohaterki, pracujące na co dzień w zespole firmy, wystąpiły w specjalnych stylizacjach wykorzystujących produkty i surowce używane do produkcji materiałów ISOVER. Z kolei w 2014 roku, w ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” obok Ewy Błaszczyk – wybitnej aktorki i prezesa fundacji Akogo?, wystąpił Henryk Kwapisz, ekspert techniczny marki ISOVER.

ISOVER z pasją - zobacz film!

Źródło: ISOVER

Bezpłatna pomoc architekta

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą.

Zamawiając usługi forum i dzienników budowy, przyjmujesz do wiadomości i wyrażasz zgodę na świadczenie tych usług i przetwarzanie przez Usługodawcę, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J., jako Administratora danych, podanych w formularzu danych osobowych, na zasadach wskazanych w Regulaminie i Polityce Prywatności serwisu ARCHIPELAG.pl.

Jeśli chcesz także otrzymywać bonusy i informacje dotyczące akcji promocyjnych naszych i naszych Partnerów, wyraź zgodę dodatkową i zaznacz odpowiednie pole. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J. z siedzibą: ul. M. Smoluchowskiego 56/3, 50-372 Wrocław, nr KRS 0000123673, NIP: 897-16-05-744, REGON: 931987209:

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy Cię, że (przeczytaj klauzulę informacyjną):

czytaj całość ›
Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe do wypełnienia