Ulubione projekty

Twoja lista jest pusta

Dodano projekt

Usunięto projekt

budowa stan zero

zaczynamy stan 0 ..

Wróć do dziennika budowy Loris G1 Odpowiedz Zacytuj
  • elajacek 2009-12-05 13:57

    własnie wyrównalismy ziemię pod fundamenty..czekamy na geodetę który dokładnie wytyczy granice naszego domku i ..do roboty za dwa dni firma zaczyna kopac "dziury" pod fundamenty potem ława i jak pogoda pozwoli to pociągniemy mury

    1.jpg 40 KB
  • 193.151.78.* 2009-12-07 22:10

    Witam.
    Najprawdopodobniej wybiorę właśnie ten projekt. Zastanawiałem się również nad Ateną, jednak na żywo wygląda ona zdecydowanie bardziej ubogo niż na projekcie - jest węższa, skosy na poddaszu znacząco zubożają użyteczności pokoi.
    Czy mógłbym prosić o kilka zdjęć i drobne uwagi/przemyślenia na temat wyglądu domu wybudowanego wg. projektu Loris?
    Na wszelki wypadek podaję mój adres mailowy:
    Pozdrawiam.
    Jakub.

  • elajacek 2009-12-08 10:20

    mysle ze jeszcze nikt nie wybudował tego domku do końca..przynajmniej ja nie spotkałam sie ze zdjęciami z budowy Loris...my od jutra lejemy fundamenty..postaram sie na bieząco wklejac zdjęcia..nie zmieniam /przynajmniej na razie/nic w projekcie..podoba mi sie wszystko nawet ten czerwony dach...mysle ze on dodaje uroku loris...w umowie fima podała nam termin wybudowania stanu surowego z dachem 6 msc/uwzgledniając pore roku w ktorej zacznamy budowe/ czyli zimę i zmienną pogodę..czas pokaze ile nam to zajmie..mam cichutką nadzieję ze juz na jesien w nim zamieszkamy,choc uzaleznione to jest od wielu czynnikow

  • elajacek 2009-12-15 13:21

    fundamenty zalane ..czekamy az wyschną i za dwa dni pniemy się w górę..ekipa dała z siebie 1000% zwazywszy, ze to grudzien i pogoda w kratkę...uff dobrze ze mróz nas ominął..oby nie zapeszyc

    1.jpg 33 KB
    1a.jpg 56 KB
    1b.jpg 58 KB
    1c.jpg 46 KB
    1d.jpg 62 KB
  • 89.228.51.* 2010-01-30 19:01

    My już wybudowaliśmy ten domek..jeśli chciałbyś jakieś informacje zapraszam na e-meila

  • 89.228.51.* 2010-01-30 19:04

    musze dodać że domek jest przepiękny...

  • 89.228.51.* 2010-01-30 19:05

    My już wybudowaliśmy ten domek..jeśli chciałbyś jakieś informacje zapraszam na e-meila

  • elajacek 2010-02-28 11:07

    Diano jezeli masz wybudowany Loris to proszę wklej fotki..mozesz w moim dzienniku ..chetnie je poogladamy..
    Temp.na dworze jest dodatnia dlatego w tym tygodniu zaczynamy ciągnąc mury...oby mrozy juz nie powrociły/takie ciche marzenie/..pozdrawiam wszystkich cieplutko

  • elajacek 2010-03-10 13:40

    pogoda dopisuje..mury pną się w górę..domek nabiera kształtów..jest naprawdę ładniusi i wbrew obawom wcale nie taki mały..pozdrawiam wszystkich :))

  • elajacek 2010-03-12 18:09

    ława fundamentowa..zalana

    1.jpg 46 KB
    1a.jpg 41 KB
  • elajacek 2010-03-25 17:21

    jestesmy na etapie pierwszego piętra..zaczynamy zalewc strop...domek jest niesamowicie okazały ..okna bardzo duze ...widac ze bedzie w nim duzo swiatła...projekt jest rewelacyjny..budowa idzie sprawnie bez zadnych niespodzianek...

  • 78.40.254.* 2010-04-05 19:35

    Witam,EluJacku jeżeli jest to możliwe,prosimy o zdjęcia i jakieś uwagi dotyczące realizacji całego projektu.Zaczynamy dopiero w sierpniu.Budujemy w ok.Wyszkowa,mazowieckie.Jesteśmy ciekawi czy zmieniali państwo wysokość ścianki kolankowej,bo my tak na 110.Jak wyglądają pokoje na poddaszu?Jak wygląda pralnia?I jeszcze interesuje nas podciąg w salonie...?Będziemy wdzięczni za każdą informację.Nasz e-mail Serdecznie pozdrawiamy.

  • elajacek 2010-04-16 10:12

    "78.40.254.*" napisał/a:Witam,EluJacku jeżeli jest to możliwe,prosimy o zdjęcia i jakieś uwagi dotyczące realizacji całego projektu.Zaczynamy dopiero w sierpniu.Budujemy w ok.Wyszkowa,mazowieckie.Jesteśmy ciekawi czy zmieniali państwo wysokość ścianki kolankowej,bo my tak na 110.Jak wyglądają pokoje na poddaszu?Jak wygląda pralnia?I jeszcze interesuje nas podciąg w salonie...?Będziemy wdzięczni za każdą informację.Nasz e-mail email='omdkosy(op)pl'.replace(/\(/g,'@').replace(/\)/g,'.');document.write(' '+email+' '); Serdecznie pozdrawiamy.


    Kochani,poddasza jeszcze nie mamy..w tej chwili wylalismy strop i mury/pierwsze piętro/ pną sie w gorę ..nie jest ich za duzo...w przyszłym tyg przyjezdza wieżba dachowa...wybralismy dachowkę koramica holenderka E88 w kolorze czerwona angoba mysle ze fajnie bedzie wygladała na naszym dachu...okna są ogrooooooomne /dopiero w realu to widac/ to wydatek rzedu/w naszym przypadku/szyba antywłamaniowa,rolety /30 tys zł w kolorze mahon...jest to chyba największy jednorazowy wydatek..reszta kosztow nie jest przerazająca....co bym dzisiaj zmieniła...kominek zamiast na srodku salonu wolałabym aby był przy scianie niestety nie mam juz mozliwosci zmian bo komin juz jest..reszta jest ok..porobie fotki i wkleję ...zapewniam ze domek jest extra i wcale nie taki mały..

  • elajacek 2010-05-28 10:13

    mamy juz więzbe dachową ktora obecnie pokrywana jest folią i wiechę :)) na czubku dachu...widac juz zarys całego domu.. jest sliczny :)

  • 188.146.116.* 2010-06-03 13:02

    Witajcie,
    mam na imię Agnieszka i własnie zastanawiamy się z mężem nad projektem wymarzonego domku. Loris, wydaje się byc własnie tym projektem. Nie ukrywam jednak, że wolalabym go zobaczyć na "żywych" zdjeciach. Jesli takie posiadacie, w co nie wątpię, bardzo proszę o przesłanie ich na adres e-mail: Oczywiscie, słucham wszystkich rad i spostrzeżeń.
    Pozdrawiam i zazdroszczę wspaniałego domku,
    agnieszka

  • 91.94.137.* 2010-06-10 15:19

    Witam,

    czy wybudowaliście już Państwo dom Loris. My właśnie zaczynamy w tym roku i chętnie poradzilibyśmy się.

    Czy możemy skontaktować się mailowo (mój e-mail: ).

    Z góry dziękuję i pozdrawiam AT

  • elajacek 2010-06-14 07:54

    ...bez problemu mozecie Państwo kontaktować się mailowo..nasz loris ma juz częsciowo dachówki, scianki działowe ,24 .06 będą wstawiane okna..do wrzesnia chcemy wykończyc domek

  • elajacek 2010-06-14 07:59

    moj e-mail

  • 90.156.98.* 2010-06-19 14:07

    Witam

    Zastanawiamy się nad wyborem tego projektu, ale chcielibyśmy na górze podnieść ściankę kolankową i trochę inaczej zagospodarować górę, tak żeby wyszły dwa pokoje z ogólnie dostęną łazienką oraz trzeci pokój ze swoją własną łazienką. Nie wiem tylko, czy to wszytko tam wciśniemy nawet przy podnieścionej ściance ???
    ElaJacek, czy możecie zdradzić tajemnice ;-))) jak wygląda wasza góra i ewentualnie podesłać parę zdjęć (e-mail )
    Z góry dziękuje i pozdrawiam

  • elajacek 2010-06-20 10:31

    tak juz piszę jak wygląda góra..pokoje są ok..scianka kolankowa tez jest podniesiona o pół pustaka ..poniewaz bez sensu było ciąc kazdego pustaka na pół...więzba dachowa jest bardzo solidna mamy wrazenie ze,aż za solidna ...srodek to 3 pokoje bardzo podobne do siebie i duuuuuza łazienka..naprawdę duża / na chwilę obecną/ nie mam pomysłu jak ją zagospodarować..jest tez mały przedpokoik ktory bardzo fajnie współgra z pokojami..ogolnie góra nie jest mała ..mam wrazenie ze pokoje są wystarczające a łazienka tez niczego sobie...nad pokojami bedzie mały stryszek/fajny pomysł/podsunęła nam go firma budująca..dzięki im za to!.. doł jast lekko zmieniony.zamiast garazu mamy zrobiony dodatkowy pokój + pomieszczenie na kosiarke ,opony i takie tam ..w tej chwili mam aparat w naprawie jak tylko wroci porobie fotki..pozdrawiamn wszystkich ela

  • 195.205.87.* 2010-06-23 10:27

    jak już wróci aparat z naprawy również poproszę o fotki. My zaczynamy w przyszłym roku na wiosnę :) I interesuje mnie ten strych nad pokojami... jakiej jest wielkości i czy jest funkcjonalny?
    mój mail:
    Dziękuję! :)

  • jarekf 2010-10-17 17:16

    "195.205.87.*" napisał/a:jak już wróci aparat z naprawy również poproszę o fotki. My zaczynamy w przyszłym roku na wiosnę :) I interesuje mnie ten strych nad pokojami... jakiej jest wielkości i czy jest funkcjonalny?
    mój mail: Dziękuję! :)


    Niestety strych pomimo że dosyć duży nie jest niestety funkcjonalny. Powodem tego są potężne jętki więźby dachowej biegnące po przekątnej.
    Z tego powodu po wejściu na strych trzeba przeskakiwać przez te jętki dzielące strych na 4 części.
    Jętki stanowią też problem przy wybraniu miejsca na zamontowanie schodów na strych. Nie ma tak naprawdę dobrego miejsca aby swobodnie rozłożyć schody i wyjść na strych nie zahaczając o nie. W moim wypadku właz na strych znalazł się bezpośrednio przed drzwiami łazienkowymi a schody rozkładają się w kierunku drzwi pokoju będącego po przeciwnej stronie.
    Oczywiście można wykonać podłogę strychu bezpośrednio na krzyżaku z jętek ale wtedy będzie on niższy i mniejszy i strop w pokojach będzie bardzo wysoko.
    Mogę ci kilka zdjęć wysłać.

  • Art2Loris 2010-11-06 21:48

    Witam,

    budujemy dom Loris i właśnie zrobiono więźbę dachową ale nasz kierownik budowy zakwestionował rozwiązania konstrukcyjne (projektowe).

    1. Pomiędzy głównymi krokwiami 4 na górze znajdują się dwie krzyżujące się które są do nich doczepione ale nie są oparte na stropie od dołu. Zamiast zabezpieczać konstrukcję, dodatkowo ją obciążają, nie mówiąc o potencjalnym śniegu zimą i oporze wiatru?
    2. Jena krokiew przy lukarnie (mały pokoik nad kuchnią) przechodzi przez komin i trzeba ją przesunąć.

    Czy mieliście podobne problemy?

    Pozdrawiam, AT

    PS. przy okazji jakie koszty ponieśliście odnośnie dachu z więźbą, dachówką, rynnami, podbitką itp? Jeśli możecie podzielić się tymi informacjami to z góry dziękuję.

  • elajacek 2010-11-16 12:06

    witam serdecznie,
    nie mielismy zadnych problemów z więzba ani z samym dachem..robocizna krokwie ,konstrukcja ,dachowka,kominy ułozenie 16tys+ 2 tys podbitka ,dachowka 17,5 tys wiezba dachowa 7 tys...nic nam nie przechodzi przez komin wrecz przeciwnie wszystko jest ok

  • 91.213.88.* 2011-03-07 10:11

    Witam, jeżeli można wiedzieć, to ile Państwa kosztowały fundamenty (wykop, prace geodezyjne, materiał plus robocizna)? Ile Państwo macie bloczków na wysokość położonych na ławę fundamentową? Czy nie zastanawialiście się Państwo nad zamianą bloczków betonowych na konstrukcje z żel-betonu?

  • elajacek 2011-03-30 14:51

    nie pamiętam ile kosztowały fundamenty ale nie były to duze pieniadze..nic nie zamienialismy wszystko jest tak jak w projekcie..pozdrawiam

Odpowiedz

Twój podpis został wygenerowany automatycznie: 34.204.185.*
Jeśli chciałbyś używać własnego podpisu, zarejestruj się.

Bezpłatna pomoc architekta

Wypełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą.

Zamawiając usługi forum i dzienników budowy, przyjmujesz do wiadomości i wyrażasz zgodę na świadczenie tych usług i przetwarzanie przez Usługodawcę, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J., jako Administratora danych, podanych w formularzu danych osobowych, na zasadach wskazanych w Regulaminie i Polityce Prywatności serwisu ARCHIPELAG.pl.

Jeśli chcesz także otrzymywać bonusy i informacje dotyczące akcji promocyjnych naszych i naszych Partnerów, wyraź zgodę dodatkową i zaznacz odpowiednie pole. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora, którym jest Pracownia Projektowa ARCHIPELAG A. Wójciak, R. Wójciak Sp. J. z siedzibą: ul. M. Smoluchowskiego 56/3, 50-372 Wrocław, nr KRS 0000123673, NIP: 897-16-05-744, REGON: 931987209:

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy Cię, że (przeczytaj klauzulę informacyjną):

czytaj całość ›
Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe do wypełnienia