Ulubione projekty
Twoja lista jest pusta
Dodano projekt
Usunięto projekt
Solidarni w biznesie - Firma Hörmann pomaga przedsiębiorstwom dotkniętym skutkami pandemii
Wzajemna pomoc i solidarność w biznesie – to cel ogólnopolskiej akcji społecznej, dzięki której małym przedsiębiorstwom silnie odczuwającym skutki pandemii łatwiej będzie przetrwać kryzys. Mniejszym firmom pomogą te większe. Do organizowanego przez Onet programu #BiznesKochaBiznes przyłączyła się też firma Hörmann Polska.
Szansa dla mniejszych firm
Inicjatywa jest szansą dla mniejszych firm, które pomimo spowodowanego koronawirusem kryzysu pracują na pełnych obrotach, a jednocześnie w wygodny i bezpieczny sposób starają się dotrzeć do klienta. Nie wszystkich jednak na to stać. Na bezpłatne kampanie reklamowe mogą liczyć ci drobni przedsiębiorcy, którzy walcząc z ekonomicznymi konsekwencjami pandemii, wprowadzają w swoich firmach ciekawe, innowacyjne rozwiązania. Koszty tych kampanii pokryją duże firmy.
- Nigdy wcześniej solidarność w biznesie nie była tak ważna jak teraz. Żaden biznes nie istnieje bowiem w próżni. Duże firmy potrzebują tych mniejszych, dlatego należy działać razem. Dla dobra całej gospodarki, która stanowi system naczyń połączonych, powinniśmy wspierać jej słabsze ogniwa. Z chęcią przyłączyliśmy się więc do akcji, która niewielkim firmom pomoże przetrwać kryzys. - mówi Krzysztof Horała, prezes firmy Hörmann Polska sp. z o.o.
Solidarność w biznesie
Firma Hörmann Polska sp. z o.o., która sprzedaje swoje produkty w gęstej sieci partnerskich firm handlowych w całym kraju, doskonale rozumie specyfikę pracy mniejszych przedsiębiorstw.
- Rozumiemy jak istotny jest budżet na bieżącą działalność, jak ważne dotarcie do klienta. Dlatego chcemy wesprzeć tych przedsiębiorców, którzy nie tylko nie poddają się kryzysowi, ale w trudnych czasach umieją kreatywnie działać – podkreśla Krzysztof Horała.
Po kilku tygodniach od startu programu #BiznesKochaBiznes budżet kampanii wynosi już 1,5 miliona złotych. Dotąd wsparcie otrzymało 40 firm.
Akcja potrwa do końca czerwca.
Swój akces do programu przedsiębiorcy mogą zgłaszać za pomocą specjalnego formularza dostępnego w serwisie www.bizneskochabiznes.onet.pl.
Źródło: Hörmann Polska
Zobacz również:
-
Hörmann Konsumenckim Liderem Jakości 2020
Tradycja, bezpieczeństwo i jakość warta swojej ceny -takie skojarzenia budzą bramy garażowe firmy Hörmann. Producent ponownie uznany został za lidera jakości w tej kategorii i wyróżniony Złotym Godłem - Konsumencki [...]
-
Brama garażowa i drzwi wewnętrzne firmy Hörmann wyróżnione w programie: VIP Najlepsze Okna Drzwi Bramy Osłony 2020
Dwa wyróżnienia w programie VIP Najlepsze Okna Drzwi Bramy Osłony 2020 otrzymała firma Hörmann. Przyznane przez kapitułę programu statuetki oraz dyplomy wręczone zostały podczas 28. Konwentu Stolarki, który odbył się [...]